onsdag 7. september 2016

I kveld har jeg sittet og redigert et bilde jeg tok da jeg var på ei strand i nærheten. Jeg syns det passet godt til oppgaven: Make a photograph of something that you want the world to know about and make it seem urgent. Jeg syns det er viktig å holde kysten vår fri for søppel. Jeg mener at man skal bruke naturen, men man kan rydde opp etter seg.

I originalbildet er det med to trepåler, de ville jeg ta bort. Jeg fjernet også en hund. Heldigvis var det ikke noe søppel å redigere bort denne gangen! Jeg redigerte i GIMP og for å fjerne trepålene og hunden brukte jeg Clone Tool, jeg jobbet i seksjoner for å få naturlige overganger. Jeg tilførte også en tekst, eller et budskap. Vil gjerne ha innspill om det er noe mer jeg burde gjøre!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar